2019年8月4日 星期日

真係好開心見到佢哋呀

姐姐中咗獎啊,不過當佢話俾人聽嘅時候大家都好驚佢俾人呃。話說係咁嘅,姐姐喺面書嗰度,參加了一個Sport Channel既遊戲,贏咗嘅可以去睇球賽。姐姐真係中左獎呀,除咗有門票之外,仲有五星級酒店一晚同埋來回接送,仲有個禮物包添啊!大家都會覺得,邊有咁大隻蛤乸隨街跳。

收到嗰度嘅聯絡之後,真係好開心呀!本來有一位朋友話會同姐姐去,不過後尾突然有事去唔到。當時姐姐感到非常之徬徨,唔知點算好!但係阿嫂原來已經請咗假,可以陪姐姐去啊!姐姐覺得今次有阿嫂陪住係最好同埋最適合㗎。因為只有阿嫂咁有耐性有咁冇所謂地陪住姐姐瘋癲!好感恩,好開心呀!

哥哥送咗我哋去集合地方,見到我哋上車,佢先至走啊。佢好似都好唔捨得阿嫂咁呀~ 真係好溫馨。電視台安排得非常之妥當,我哋有車送去酒店,然後再由酒店送我哋去運動場,睇完波又來接返我哋!第二日食埋個酒店自助早餐,再來接返我哋返香港。



姐姐最開心梗係見到佢啦!呵呵呵!更加開心嘅,就係球隊贏咗,捧杯!!! 姐姐係第一次喺現場睇球賽架,阿嫂仲去問人點樣攞支旗,真係好好啊!而最SURPRISE既係佢地都係住呢間酒店呀!!!!!  
 門票價值RMB1599!
7號仔呀!!!!

呢件事令到姐姐覺得,天父是最了解我們的需要,同埋真係一份好寶貴嘅禮物呀!係一次好好嘅經歷啊!

沒有留言: