2016年3月16日 星期三

仆樓梯.....

自從3月1號仆樓梯之後,已經睇咗五次跌打,到今日都未好返。隻腳仔仍然腫,心情真係唔好。-_-#唔知點解頸嘅位置又有微微嘅痛楚,要去睇醫生但係又唔知搵乜嘢醫生睇。摸下摸下好似有粒野咁!真係越諗越.....令人擔憂!下個星期又要考試,腳仔都未好返,但係星期三就要上機去旅行!好似有一大堆憂慮咁樣!雖然知道要倚靠天父,將憂慮卸給神,但係始終個心都有好多野煩。好多謝心靈小姊妹嘅關心,不過最終要去面對同埋經過嘅都係自己。返到屋企媽媽又喺度發脾氣,話一句都唔得。真係令人覺得好唔舒服!不禁就會令自己諗,點解我要生活係呢個家庭。或者天父要我學習忍耐同埋包容嘅功課,我會盡量努力。不過感覺唔容易!!我知道每一個人都有佢哋嘅難處,我唔好淨係成日去睇見人哋快樂嘅一面,要常常提醒自己不要與人比較。每一個人都有自己的那分,求天父幫助我好好去數算恩典。姐姐要振作呀!!!祢的恩典夠我用。
呢張照片唔係最新嘅,但係腫嘅程度都係差唔多。

沒有留言: