2014年2月11日 星期二

小米遊記! My Dream Place~

好~~~~~~開心阿!姐姐帯左我出門阿!!由於我身型龐大.....所以姐姐好少帶我出門架! 不過今次...因為姐姐去一個佢既Dream Place, 所以姐姐當然帶埋我去啦....呵呵..... 好開心呀!!! 我地今次有好多成員一齊去呀! 呵呵......
雖然第一天來到時, 沒有雪了, 姐姐都沒有太失望, 因為可以來到已好好。不過第二天發現下雪, 真係好驚喜啊, 因為真係令好多. 四處都好像灑了沙糖, 天氣也很凍.... 好像童話世界一樣。姐姐希望有機會再來呀! 春夏又有另一番景象!!

好啦, 等小米帶大家去睇下姐姐既DREAM PLACE啦!
到達那天.......咦....... 冇雪既........??
好開心呀....... 因為第二朝就下雪了啊. 景色很不同啊... 好大分別, 真係好令啊.......
呢幅是從展望台影的
四處都有很多精緻的東西
我地參觀左其中一間合掌屋, 長瀬家, 很古舊, 很大的
這是民宿的晚餐, 很不錯

   

IPHONE拍不到夜景
真的好令阿
好像聖誕卡的風景
O仔有新衫著呀!!
啡仔都有份來啊..... 呵呵. 仲有衫著
這是早餐^^

沒有留言: