2014年2月10日 星期一

小米遊飛騨高山

我地第2個主要景点就是高山。其実這個地方有点像京都。不過感覚都不錯、好悠閒啊.... 姐姐佢地去左一間好C服的咖啡店度, 喝左一杯藍山咖啡, 味道果然不同!!小舖沒有其他東西,只有咖啡, 而芝士旦糕亦只有最後一件,不過真係好好味啊!!

由白川郷去高山都要兩小時車程, 而且必須先訂好巴士, 否則有可能因為布位而上不到車。好啦, 帶大家睇下D花絮先....姐姐揀左呢間温泉旅館、是姐姐好想試的!果然冇令姐姐失望! 呵呵......

這間和菓子店原来好出名的。我地入到去, 佢地巳経好熱情地逓上熱茶、叫我地休息下。我地当然有幫襯....呵呵. 仲再返轉頭再買。


呢串飛騨牛真係好味!!姐姐佢地又有encore阿!!
呢間舖d野係handmade, 姐姐買左冷帽, 頭夾, 呵呵, 好開心
好鐘意呢塊布, 不過最終都冇買... 因為個袋子SIZE不合用
好令啊...... 好像小樽那些
這間全間都是小兔子的東西
就係呢間: 藍花咖啡店, 老闆會為客人選個咖啡杯來沖咖啡給客人
好放假FEEL啊........
甜甜地, 幾好味, 不過都要等十分鐘左右, 因為都即燒的
到啦, 到啦!! 就係呢間溫泉酒店, 房間幾闊落架
房內都有風呂
我地瞓的好C服啊........
又可以看雪景

不過晚餐比想像中普通, 雖然都食到好飽。


呵呵, 第二朝出去酒店附近, 見到佢.....
佢兩個坐唔穩...........
仲有佢地........
不過天氣不好, 不能上新穗高雪山了......
很可惜......>_< 只好遙望吧!

沒有留言: