2023年8月28日 星期一

擁抱無法修補的破碎

 


琴日聽道,聽到一個好感動同埋深刻嘅訊息,很想把它記錄下來。有一個農夫,每日都攞住兩個桶去擔水。其中一個桶係有裂縫,所以呢個桶淨係可以擔到半桶水。

有一日,呢個有裂縫嘅水桶就同農夫講:「不如你唔好用我啦,我都好慚愧,淨係可以擔到半桶水。」農夫就笑咪咪咁同呢個水桶講:「你有冇睇到啊,路旁嘅花朵,就係透過你裂縫流出嚟嘅水而被澆灌,所以啲花可以開得咁茂盛。」農夫又話:「我又可以採摘啲花返屋企裝飾,又可以送俾別人;亦經過呢條路嘅人又可以欣賞咁美麗嘅花朵。」


天父彷彿在一次透過呢一個故事,再一次讓我知道,雖然每一個人生命都有佢嘅破碎、裂痕,我哋可以擁抱破碎!讓呢一啲嘅經歷,成為自己嘅成長記號,亦都可以祝福別人!感謝主。

沒有留言: