2022年9月24日 星期六

無限感慨


 今日去咗探婆婆。感恩婆婆去咗一間很好的護養院繼續接受康復治療。呢度背山面海,真係豪宅級既地段。不過對於婆婆來講,佢都唔知係咩地方。

一眼見到婆婆,婆婆好似唔認得我咁!慢慢先至記得我係孫女~ 我已經忍唔住喺度流馬尿!真係好鬼冇用!

買咗個水杯仔,以為佢可以用飲管飲水。原來佢已經唔可以飲水。流質嘅東西都要加凝固劑先至可以食到,以免濁親。跟住餵婆婆食糊仔,啲人成日話老人家好似BB咁,原來真係!跟住幫佢梳下頭,抹下面。呢度姑娘都好好,好友善。跟住就同婆婆祈禱,問婆婆耶穌喺佢心入邊好唔好,佢話好!其實婆婆有幾明白福音,天父會知道,求天父喜悅婆婆對祂呼求的心。

生老病死人人都要面對!希望婆婆每日過得舒服啲,心裏有耶穌基督的平安。有時諗,婆婆都有兒女孫兒睇吓佢,自己第時會點呢,都係唔好諗咁多,正如哥哥咁講,主會有安排!老人家需要比別人照顧,不能自主,令人感嘆。想起婆婆,佢未必再返到屋企,日後的安排究竟會怎樣…. 心裏邊感到不容易。她在的時候,感到煩厭,令媽媽很辛苦,有一天她真的要去安老院,心裏都感到難過。😔只能夠交給主!

不過好感恩,覺得自己唔係一個人去面對。琴晚團契完咗,弟兄姊妹為我祈禱;亦都有其他肢體私底下問候我,為我禱告,我真的感覺到有一份力量與我一同面對!還有牧者,堅持陪我搭車,然後她坐原車,出返去市區,實在很溫暖!感謝天父對我的恩典!


沒有留言: